Werkwijze

Hoe werkt het?
Na ons eerste telefonisch contact maken we een vrijblijvende afspraak. In dit gesprek halen we de knelpunten naar boven. We kijken naar hoe je werkt, wat je prettig en juist onprettig vindt aan die manier van werken. We gaan op zoek naar een werkwijze die bij jou past.  Hou je van een papieren agenda of werk je liever digitaal dan blijft dat zo. Een persoonlijke aanpak, iedereen werkt anders. Na dit gesprek maak ik een offerte.

Er zijn een aantal thema’s waar we samen aan kunnen werken:

Grip op je agenda
Ken je dat? Dat je aan het begin van je werkdag vol goede moed aan je to-do-list begint maar dat je er aan het einde van de ochtend bijna niets van kunt afstrepen? Soms weet je niet eens waar je dan zo druk mee bent geweest. Je kunt je beschikbare tijd maar één keer besteden en daarom is het belangrijk om prioriteiten te stellen, maar vooral ook om deze te plannen. Pro-actief is het sleutelwoord! Door je prioriteiten in te plannen houd je de regie over jouw tijd, taken en werkzaamheden.

Grip op je Inbox
Ik help je om een goede e-mailstructuur op te zetten, om het e-mailproces te stroomlijnen en te organiseren. Elke dag een nagenoeg lege Inbox lijkt misschien een utopie, maar het kan echt!

Grip op je documenten
Waar heb ik dat contract ook alweer gelaten? Ik wist zeker dat ik het in deze map had gearchiveerd…
Clean desk: Slim documenten beheren, zowel fysiek als digitaal, geeft overzicht, rust en levert meer tijd op. Samen ontwikkelen we een werkstructuur die bij jou past zodat het een nieuwe gewoonte wordt. Een gewoonte waardoor je meer overzicht hebt en efficiënter en effectiever kunt werken. 

De praktijk leert dat we het beste alle drie de onderwerpen aan kunnen pakken, ze zijn immers op veel vlakken met elkaar verbonden. Hoe diep we per onderwerp de materie induiken, ligt ook aan de werkwijze die er nu ligt. Hier zijn gemiddeld vier à vijf sessies van twee uur voor nodig.

Natuurlijk is het ook mogelijk om één van bovenstaande onderwerpen aan te vragen als training/workshop. Deze sessie duurt tussen de twee en drie uur.

Overig

werkwijze gripeffect grip op inbox grip op documenten grip op administratie knelpunten bespreken linda van herwaarden amersfoort

Grip op je administratie
Heb je geen overzicht in je administratie en zie je door de bomen het bos niet meer? Ik kom bij je thuis of op je werkplek om je te helpen een duidelijke structuur op te zetten die bij jou past!

Administratie starten
Ben je een beginnende ZZP’er die dolgraag aan de slag wil maar niet overziet wat er qua administratie allemaal voor nodig is. Gripeffect kan je op weg helpen!

Hoe werkt het?
Na ons eerste telefonisch contact maken we een vrijblijvende afspraak. In dit gesprek halen we de knelpunten naar boven. We kijken naar hoe je werkt, wat je prettig en juist onprettig vindt aan die manier van werken. We gaan op zoek naar een werkwijze die bij jou past.  Hou je van een papieren agenda of werk je liever digitaal dan blijft dat zo. Een persoonlijke aanpak, iedereen werkt anders. Na dit gesprek maak ik een offerte.

werkwijze gripeffect grip op inbox grip op documenten grip op administratie knelpunten bespreken linda van herwaarden amersfoortEr zijn een aantal thema’s waar we samen aan kunnen werken:

Grip op je agenda
Ken je dat? Dat je aan het begin van je werkdag vol goede moed aan je to-do-list begint maar dat je er aan het einde van de ochtend bijna niets van kunt afstrepen? Soms weet je niet eens waar je dan zo druk mee bent geweest. Je kunt je beschikbare tijd maar één keer besteden en daarom is het belangrijk om prioriteiten te stellen, maar vooral ook om deze te plannen. Pro-actief is het sleutelwoord! Door je prioriteiten in te plannen houd je de regie over jouw tijd, taken en werkzaamheden.

Grip op je Inbox
Ik help je om een goede e-mailstructuur op te zetten, om het e-mailproces te stroomlijnen en te organiseren. Elke dag een nagenoeg lege Inbox lijkt misschien een utopie, maar het kan echt!

Grip op je documenten
Waar heb ik dat contract ook alweer gelaten? Ik wist zeker dat ik het in deze map had gearchiveerd…
Clean desk: Slim documenten beheren, zowel fysiek als digitaal, geeft overzicht, rust en levert meer tijd op. Samen ontwikkelen we een werkstructuur die bij jou past zodat het een nieuwe gewoonte wordt. Een gewoonte waardoor je meer overzicht hebt en efficiënter en effectiever kunt werken. 

De praktijk leert dat we het beste alle drie de onderwerpen aan kunnen pakken, ze zijn immers op veel vlakken met elkaar verbonden. Hoe diep we per onderwerp de materie induiken, ligt ook aan de werkwijze die er nu ligt. Hier zijn gemiddeld vier à vijf sessies van twee uur voor nodig.

Natuurlijk is het ook mogelijk om één van bovenstaande onderwerpen aan te vragen als training/workshop. Deze sessie duurt tussen de twee en drie uur.

Overig

Grip op je administratie
Heb je geen overzicht in je administratie en zie je door de bomen het bos niet meer? Ik kom bij je thuis of op je werkplek om je te helpen een duidelijke structuur op te zetten die bij jou past!

Administratie starten
Ben je een beginnende ZZP’er die dolgraag aan de slag wil maar niet overziet wat er qua administratie allemaal voor nodig is. Gripeffect kan je op weg helpen!