Referenties

Lees hier de reacties van opdrachtgevers

gripeffect referenties
 
De naam grip effect doet precies wat het zegt!

Maatwerk. Linda stelt de juiste vragen om inzicht te krijgen in wat je doet en hoeveel tijd hier in gaat zitten. Als corporate recruiter kan ik met 8, maar ook met 15 vacatures bezig zijn, wat om een goeie planning en overzicht vraagt. Linda heeft mij dit in laten zien, waardoor ik inzicht, overzicht en grip op mijn werk heb gekregen. Door een goeie planning, veel hele fijne tips, heb ik meer rust en grip op het werk, waar ik zoekende in was. Linda is een bevlogen professional met passie voor wat ze doet. Levert maatwerk, brengt rust en overzicht. Ik gun ieder een traject met haar!

Jessica van den Enden

Corporate recruiter Kwintes

Beste Linda,

Dat je mij op weg hebt geholpen om orde in mijn chaotische takenpakket te brengen, is een groot cadeau!
Heerlijk vind ik het om diverse ballen hoog te houden en continu schakelen tussen onderwerpen past bij mij. In plaats van net die ballen hoog te kunnen houden voel ik mij al steviger staan doordat ik niet meer last minute zaken hoef te regelen zoals een verslag voor een meeting. Ik plan nu tijd in mijn agenda om mij voor te bereiden op een meeting in plaats van half voorbereid erin te gaan. Grotere projecten die simpelweg tijd kosten, krijgen nu ook de aandacht die ze verdienen.
Het traject is niet te vergelijken met een dag training timemanagement. Waarin je als deelnemers een van de 12 bent en je niet op maat tools krijgt aangereikt. Je zit letterlijk naast me en ondersteunt op maat. Zo hebben we samen mijn werk taken in kaart gebracht, koppelden we daar uren aan en verdeelde dit in kortlopende en lange projecten. Daarna planden we deze in mijn agenda. Dit geeft rust. Repeterende taken heb ik al voor het hele jaar gepland. Ook dit geeft rust in mijn hoofd.

Dana Goei (43 jaar)

Safety Compliance Lead Engineering & Maintenance


 
Mijn inbox was steevast een chaos. Na een Grippeffect-workshop van twee uurtjes, niet meer.
Van nature ben ik niet heel geordend en gestructureerd, dat heb ik echt moeten leren. Inmiddels gaat het met prima af, al zeg ik het zelf. Behalve mijn inbox. Die blijft maar vol stromen en leidt een geheel eigen leven. Telkens denk ik een goede manier te hebben gevonden om ‘m in bedwang te houden, maar telkens gaat het weer mis. Ik werk met veel verschillende teams en ook op allerlei projecten. Dat betekent dus veel mailverkeer.

Aangezien ik verder alles goed op orde heb, had ik geen uitgebreid adviestraject bij Gripeffect nodig. Een twee uur durende workshop was voldoende. Linda heeft me uitvoerig ondervraagd: hoe ziet je gemiddelde werkdag eruit, wat wordt er van je verwacht, in hoeverre zijn mensen van jouw reactie of input afhankelijk, wat vind je zelf prettig of niet prettig werken, hoe is de bedrijfscultuur en nog veel meer. Aan de hand daarvan ontdekte ze dat ik heel veel dingen eigenlijk al best heel goed deed. Fijn om te horen! En verder had ze snel door wat voor mij wel en niet werkt. Iedere dag een lege inbox? Nope, gaat ‘m niet worden. Iedere maand? Ja, dat wel! Ik heb nu een hele fijne, overzichtelijke en (véél) korte(re) mappenstructuur, waardoor ik mails snel terug kan vinden. Het prioriteren gaat me beter af en ik plan iedere maand een uur tot twee uur in om mijn mailbox weer bij te werken. Nu begin ik iedere maand (juichend) met een schone lei/ lege mailbox! Met maatwerk heeft Linda echt gekeken naar wat ik kan, wat bij mij past en waar ik behoefte heb. Ik heb nu niet alleen veel meer overzicht, maar ook meer rust in mijn hoofd. En dat zorgt er weer voor dat ik creatiever ben; en daar word ik pas echt heel blij van 😉

Chantal

Marketing en Communicatie, Bzzzonder

Als ZZP’er in de ambulante hulpverlening ben ik vaak veel tijd kwijt op mijn pc met o.a. het schrijven van plannen en het verwerken van documenten. Ik ben niet erg handig ben met computers en verlies vaak het overzicht. Linda is rustig en duidelijk in haar uitleg. Gripeffect heeft mij geholpen om zaken te ordenen, inzichtelijk te maken en om structuur aan te brengen in mijn werkstijl waardoor ik effectiever kan werken. Heel erg bedankt Linda! 
Femke Hengst

Ambulant begeleider

Ik werk in de specialistische GGZ waarbij geen enkele dag hetzelfde is. Administratie bijhouden is een belangrijk onderdeel van mijn takenpakket, maar het ontbrak mij aan structuur hierin en met de hectiek van het werk had ik weinig vertrouwen dat ik hier enige grip op zou gaan krijgen. De heldere en rustige werkwijze van Linda heeft mij deze grip toch gegeven. De aangebrachte structuur in mijn agenda geeft rust in de dagelijkse hectiek. Ben ontzettend blij met het traject bij Linda!
Kirsten

GGNet